piątek, 19 kwietnia 2013

NOWA SKODA OCTAVIA: CENA, AWARYJNOŚĆ, SPALANIE

SKODA OCTAVIA
Skoda Octavia cena
Skoda Octavia

Skoda Octavia jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Polsce. Jednym z atutów tego samochodu jest jego cena, która jest niższa od konkurencji, a za którą otrzymamy auto dużo większe. W 2013 roku do sprzedaży wszedł nowy model Octavii, lecz poprzednia jest ciągle w ofercie. Odważne zmiany w wyglądzie mają na celu zdobycie większej liczby klientów. W porównaniu z poprzedniczką wyraźnie zmieniły się klosze lamp, które nadają autu bardziej agresywny wygląd. Sama linia nadwozia jest też bardziej dynamiczna.Najważniejszą zmianą jest większa kabina, która pozwoliła Octavii przenieść się do klasy średniej. W środku użyto dobrych materiałów, a całe wnętrze wygląda elegancko i estetycznie.Konsola środkowa jest odpowiednio stonowana, a z zamontowaną nawigacją nabiera luksusowego wyglądu.
Skoda Octavia

Bagażnik ma dużą pojemność 590 litrów. Opinie o Skodzie Octavii są bardzo dobre. Awaryjność tego auta jest niewielka, a trwałość zadowalająca ( według raportu DEKRA Octavia jest wysoce bezawaryjna). Ceny nowej Octavii zaczynają się od 59500 zł. Za taką cenę możemy dostać już np.poduszki kolanowe i kurtyny, systemy ACS i ISOFIX, klimatyzację, elektryczne przednie szyby, schładzany schowek czy regulowane fotele.
Dostępne wersje silników:
1.2 TSI, 85 KM
1.2 TSI, 105 KM
1.4 TSI, 140 KM
1.8 TSI, 180 KM
1.6 TDI, 105 KM
2.0 TDI, 150 KM
Silniki nie palą zbyt dużo. Według producenta Octavia 1.2 TSI spala średnio 5,2 litra beznyny, a 1.8 TSI już nieco ponad 6 litrów. Diesle spalają średnio ok 4 litrów oleju napędowego.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7804137/?claim=afj7jv9e3ec">Follow my blog with Bloglovin</a>

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna racenzja. Nigdy nie byłem wielkim fanem skody ale widzę że twórcy tego modelu idą z duchem czasu i coraz mocniej wchodzą w koncepcje limo. Dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo firm bierze Skode w leasing bo ceny mają dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu kolejne autko które spala tak mało że hej :-) Niedługo to zrobią auta które nic nie będą palić. Rzeczywistość dla osób które kupują te auta z myślą że spalą im 4 literki jest bardzo drastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo mało spala, ale u mnie nie jest to 4litry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skody to bardzo dobre samochody, ale na polskich drogach jest ich całe mnóstwo, więc jeśli ktoś chce się wyróżnić to raczej do salonu czeskiej marki nie trafi. Niemniej jednak Octavia jak najbardziej zasługuje na uwagę każdego kto wyróżniać się nie musi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zadowolonym posiadaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny samochód, mam od roku i jeździ jak złoto;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta Skoda:) Kiedyś nie miałem przekonania do samochodów z czeskim rodowodem, ale teraz chętnie sam bym taką Skodą pośmigał.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ma już 10 i śmiga jak nówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Solidny wózek dla kierowców, którzy nie muszą mieć koniecznie Audi czy BMW.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne auto, chociaż dużo Skody jeździ na polskich drogach to i tak fajnie byłoby mieć taką maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena zdecydowanie dużym atutem. u konkurencji podobny standard dostaniemy za 20-30tys zł wiecej, a dla przeciętnego kowalskiego (takiego jak ja) to robi dużą różnice

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz już nie taka nowa, ale to w dalszym ciągu bardzo dobry samochód :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno z najbardziej popularnych aut w Polsce :) Sporo widzę tych samochodów na drogach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy opis samochodu. Lubię samochody Skoda. Są nie drogie i bardzo wydajne

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, Skoda Octavia jest u nas bardzo popularna. Często widzę ten samochód na drogach

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna jeżdżę Octavią i działa dalej bez zarzutu :) Na prawdę wysokiej jakości samochód

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten blog. Tematyka trafiona w punkt. Uwielbiam tutaj wchodzić i czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z przedmówcą. Bardzo dobry blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoda zaskakuje nas bardzo często! Zdecydowanie jest to marka na plus i oby tak dalej trzymała jeśli chodzi o auta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super auto! Prezentuje się bardzo ciekawie i na pewno chętnie bym takim pojeździł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Samochód wydaje się być bardzo dobry, ciekawe jak to się ma w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie jeden z najbardziej niezawodnych modeli na rynku

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam okazji jeździć tym autem więc również ciężko jest mi cokolwiek na jej temat powiedzieć. Ja i tak za każdym razem przed wyjazdem w trasę mam ze sobą numer do pomocy drogowej https://holowanie.i-poznan.pl/ ponieważ nigdy nie wiem kiedy mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ja również jakoś nie miałam jeszcze okazji jeździć tym pojazdem, ale może kiedyś w przyszłości się przytrafi taka okazja. Tak się składa, że ja również chętnie jak coś to korzystam z pomocy drogowej https://pomocdrogowagdynia.pl/ w sytuacjach gdy mój samochód przestaje działać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Skoda Octavia to bardzo trafiony wybór pod kątem jakości jazdy, spalania i bezawaryjności.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy ostatnio mój samochód zepsuł się w Gdańsku, natychmiast zwróciłem się o pomoc do https://pomocdrogowagdansk.pl/. Ich szybka interwencja i profesjonalizm w rozwiązywaniu problemów z moim pojazdem przerosły moje oczekiwania. Mechanik, który się mną zajął, był nie tylko wysoce kwalifikowany, ale także bardzo uprzejmy i pomocny, tłumacząc mi wszystko krok po kroku. Jestem niezmiernie wdzięczny za ich pomoc i z pewnością skorzystam z ich usług ponownie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ich dedykacja dla klienta i skuteczność są naprawdę godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń