wtorek, 11 czerwca 2013

SKODA FABIA CENA, SPALANIE

SKODA FABIA
Skoda Fabia spalanie
skoda fabia cena

Skoda Fabia to ulubienica polskich kierowców. W ostatnich czasach króluje w rankingach sprzedaży. Dlaczego jest taka popularna? Zapewne jest to zasługa niskiej ceny i funkcjonalności mimo małych gabarytów.
Z zewnątrz auto nie wyróżnia się zbytnio, mimo to ma w sobie coś pociągającego. Ciekawym elementem w nowszych Fabiach jest możliwość wyboru koloru dachu.
Z pozoru Fabia wygląda na mały samochodzik nadający się tylko do jazdy w zatłoczonym mieście. W rzeczywistości jest inaczej. W środku jest sporo miejsca, cztery osoby spokojnie zmieszczą się i znajdą wygodną pozycję. Można nią komfortowo poruszać się zarówno w mieście jak i w trasie. Fotele zapewniają   dobre warunki w czasie podróży. Konsola środkowa nie należy do ładniejszych. Czarne plastiki i nudne wzornictwo nie powalają. Skoda posiada także pojemny jak na swoją klasę bagażnik.
Skoda Fabia interior środek

Mała masa samochodu sprawia że większość silników dobrze radzi sobie z jazdą.
Dostępne silniki beznynowe:
- 1.2 HTP 60KM
- 1.2 HTP 70KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.2 TSI 85KM
- 1.4 16V 85KM
- 1.4 TSI 180KM
- 1.6 16V 105KM
Silniki Diesla:
- 1.2 TDI CR DPF 75KM
- 1.6 RDI CR DPF 75KM
- 1.6 TDI CR DPF 105KM
- 1-6 TDI CR DPF 90KM

Fabia zapewnia dobrą dynamikę jazdy i całkiem dobrze przyśpiesza. Jednym z ważniejszych powodów kupna Fabii jest tania eksploatacja.
Skoda Fabia spalanie:
-beznyna: 6-7 litrów /100km
- diesel : ok. 5 litrów/100km 


MACIE JAKIEŚ OPINIE O SKODZIE FABII? PISZCIE W KOMENTARZACH


39 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest ich bardzo dużo na Polskich drogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To 5 litrów w dieslu jest lekko przesadzone. To już chyba stały tekst że silni VW w dieslu pali 5 na 100 km a klima w aucie nie jest uszkodzona tylko do nabicia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Autko fajne, parametry jak na tę klasę samochodów również, aczkolwiek ja bym go nie kupił. Dla mnie jest to samochód zbyt oczywisty i taki pospolity. Po prostu środek lokomocji, a nie auto z prawdziwego zdarzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem, miałem...i sprzedałem :) bardzo fajne autko do miasta i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdanie jest to dobre auto dla początkujących kierowców - małe, tanie i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się wydaje, że to auto jest bardzo dobre dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja 5 osobowa rodzinka idealnie się w nim mieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny samochód dla rodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie świetnie się sprawdza w większości sytuacji. Jestem zadowolony z tego samochodu. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam to auto i powiem szczerze, że jego główną zaletą jest niskie spalanie. Tutaj widzę na fotkach wersję z automatyczną skrzynią biegów - ja posiadam manual.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ciągle świetny wóz, w paru parametrach nie ma lepszego, nawet dziś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie Fabia to fajne, ładne, małe, zgrabne auto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabia jest brzydka i niedopracowana według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja wiem czy taka zła, według mnie ekonomiczne auto i nie można za wiele wymagać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne auto, mamy kilka takich w firmie i nie narzekamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię blogi motoryzacyjne. Będę polecać tego bloga swoim znajomym. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię przeglądać blogi tego typu w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna dla przedstawicieli handlowych :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy jest ten blog. Lubię blogi motoryzacyjne. Fajnie się czytało ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Samochód wygląda bardzo ciekawie - myślę, że warto zdecydować się na jego zakup...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny samochód dla dużej rodziny :) Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za te porady ! Na pewno będą one dla mnie bardzo przydatne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Słuchajcie, powiedzcie mi jak dbacie o swoje samochody? Ja od jakiegoś czasu kupuję kosmetyki samochodowe w tym sklepie https://showcarshine.pl i taki podstawowy detailing przeprowadzam sam. A wy jak to robicie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie czułem aut SKODA, jakoś mnie nie oczarowały. Brakuje im czegoś :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak myślicie, ile będzie kosztować OC za takie autko? Mi ostatnio ubezpieczyciel tak podniósł składkę, że zacząłem sprawdzać gdzie indziej i tu https://porownywarka-oc-ac.pl/ zrobiłem porównanie OC . Jak się okazało sporo bym przepłacił, bo znalazłem składkę o kilka stówek tańszą , no i mam dzięki temu trochę grosza w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystanie z takich porównywarek rzeczywiście może okazać się przydatne, jednak temat wpisu jest trochę inny

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoda Fabia jest całkiem niezłym pomysłem na auto miejskie, którym rzadko wyjeżdżamy w trasę :) Ale na pewno duży plus za małe spalanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukam firm, które zajmują się projektowaniem wnętrz. Polecacie kogoś z własnego doświadczenia? Będę wdzięczny za jakieś sprawdzone tematy. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Autko marzenie ale marzenia się spełniają. Na razie na razie mnie na takie nie stać, ale bardzo lubię skody.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoda Fabia to dobry samochód w swojej klasie - jest ekonomiczny i niezawodny w mieście

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałem taką fabie i zdecydowanie to jeden z najlepszych samochodów, może nie jest wyjątkowo piękny i wygodny, ale nigdy mnie nie zawiodła na trasie, a naprawy były niedrogie. Do tego wszystkiego bardzo mało piła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy blog będzie kontynuowany? Pozdrawiam wszystkich czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie to auto jest bardzo popularne w naszym kraju i ja jestem zdania, że na pewno fajnie się nim jeździ. jednak jest to tylko pojazd mechaniczny który tak naprawdę może się w każdej chwili zepsuć. Właśnie dlatego ja zawsze mam ze sobą kontakt do pomocy drogowej http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ i wiem, że zawsze oni nam pomogą na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne autko, na pewno też dobrze się prowadzi :) Świetny blog. Zapraszam również do mnie: https://www.amart.pl/category/kieliszki
    Znajdziesz tu duży wybór rzeczy do domu. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podróżując po Poznaniu, zawsze warto mieć pod ręką numer do profesjonalnej pomocy drogowej. Na stronie https://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ znajdziesz usługi, które mogą Cię uratować w trudnych sytuacjach na drodze. Kliknij w link i miej pewność, że w razie awarii, wypadku czy potrzeby holowania, masz dostęp do zaufanych specjalistów, którzy przyjadą na miejsce i udzielą Ci niezbędnej pomocy.

    OdpowiedzUsuń