środa, 27 marca 2013

CITROEN C4 PICASSO

CITROEN C4 PICASSO


Citroen C4 Picasso to największy model citroena w sprzedaży. Auto ma charakterystyczny dla marki wygląd a jego sylwetka jest zaokrąglona. Drobne detale takie jak panoramiczny dach czy ledowe światła do jazdy dziennej dodają temu autu charakteru. Z zewnątrz samochód wygląda na duży i taki jest też w środku. Obszerne wnętrze i wysoki dach sprawiają że w środku citroena klienci znajdą dużo przestrzeni. W środku tego przestronnego vana znajdziemy ogromną liczbę schowków. Wysoka pozycja za kierownicą pomaga w lepszej widoczności wokół samochodu. Konsola środkowa jest dosyć specyficzna. Zrezygnowano z zegarów, które zastąpiono dużym wyświetlaczem pokazującym prędkość i podstawowe informacje na temat samochodu. Charakterystycznym elementem marki jest oczywiście nieruchoma środkowa cześć kierownicy, do której trzeba się przyzwyczaić. Udogodnieniem jest także oddzielne sterowanie klimatyzacją dla kierowcy i pasażera. Bagażnik jak na vana jest całkiem spory - 500 litrów, a po złożeniu siedzeń wzrasta aż do 1734 litrów. Komfortowe podróżowanie zapewnia pneumatyczne zawieszenie i doskonałe wyciszenie wnętrza. Niestety auto nie należy to mało awaryjnych, przede wszystkim to wina często psującej się elektryki. Citroen oferuje duży wybór jednistek napędowych:
Benzynowe:
1.6 VTi 120km
1.6 THP 140km
1.6 THP 150km
1.6 156km
1.8 16V 125km
2.0 16V 140km
Diesle:
1.6 HDI 110km
2.0 HDI 136km
2.0 HDI 150km
2.0 HDI 163km
Citroen C4 Picasso jest praktycznym i oszczędnym autem rodzinnym, a jego cena w porównaniu do konkurencji jest bardzo atrakcyjna.

7 komentarzy:

  1. Osobiście nigdy nie miałem tego samochodu, ale wiem, że sprawdzają się bardzo dobrze. Jeśli chcemy sprzedać samochód to warto przeczytać wpis https://kioskpolis.pl/sprzedaz-auta-a-wspolwlasciciel/#kotwica3 aby wiedzieć jak wygląda kwestia ze współwłaścicielem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie miałam nigdy okazji aby jeździć tym autem i dla mnie w głównej mierze pojazd musi być jak najmniej awaryjny. Jeśli coś się wydarzy na trasie to wtedy pomoc drogowa https://holowanie.i-poznan.pl/ jest najlepszym kontaktem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Citroen C4 Picasso to miejski, ciekawy samochód. Warto go wybrać lub zastanowić się nad Citroenem Cactus, który też dobrze sobie radzi na drogach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to jestem zdania, ze każde auto tak naprawdę jest bardzo ciekawą opcją. Od siebie chcę wam od razu polecić skup aut spalonych https://kasacja-warszawa.pl/skup-aut-spalonych/ gdyż wiem, że sporo osób nie wie co z takimi samochodami zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jest tak jak piszecie i ja jeszcze chcę powiedzieć, że właśnie bardzo ważną sprawą jest to aby nasze auto zawsze było sprawne. Dziś już wiem, że można wezwać pomoc drogową https://kuta-autoserwis.pl/ która jak najbardziej jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ostatnio mój samochód odmówił posłuszeństwa na obwodnicy Lublina, zdecydowałem się na skorzystanie z usług https://www.pomocdrogowalublin.pl/. Ich reakcja była błyskawiczna, a profesjonalizm i znajomość rzeczy pracowników robią wrażenie. Naprawili problem na miejscu, co pozwoliło mi uniknąć większych komplikacji. Ich szybka i efektywna pomoc jest naprawdę godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń