środa, 27 marca 2013

TOYOTA VERSO

TOYOTA VERSO


Toyota Verso zastąpiła znaną dobrze Toyotę Corolle Verso. Auto jest bardzo podobne do poprzednika, ale widać w nim już powiew nowoczesności. W środku zaszły największe zmiany przede wszystkim wizualne. Zegary umieszczono po środku deski rozdzielczej a dźwignie zmiany biegów wysoko. Samochód jest przestronny zarówno z przodu jak i z tyłu. Tylne siedzenia są oddzielnie regulowane. Bagażnik ma przeciętną pojemność 484 litrów. Jak na auto rodzinne Verso nie ma zbyt wielu schowków. W ofercie dostępne są dwa silniki benzynowe -
1.6 Valvematic 132km ,
1.8 Valvematic 147km
Diesle-
2.0 D-4D 126km
2.2 D-CAT 150km
2.2 D-CAT 177km
Toyota Verso to typowy samochód rodzinny. Nie należy do najtańszych w swojej klasie lecz ze względu na swoją trwałość i bezawaryjność jest warta swojej ceny.

4 komentarze:

  1. Kiedyś miałam ten samochód, ale niestety chyba mi się trafił jakiś kiepski model bo cały czas się psuła. Muszę przyznać, że dobrze, iż posiadałam kontakt do pomocy drogowej http://pomoc-drogowa.katowice.pl/ ponieważ często musiałam być holowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zwinne i sprawne autko. Na pewno ciekawe rozwiązanie do miejskiej przestrzeni

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim samo już posiadanie samochodu jest czymś ważnym i ja również chcę dodać, że zawsze dobrze jest mieć przy sobie numer do pomocy drogowej. W wielu sytuacjach ja także już dzwoniłam do https://holowanie.i-poznan.pl/ i na pewno jest to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde auto jest na pewno fajną opcją, ale ja jeszcze chcę powiedzieć, ze także dobrą opcją jest to aby wiedzieć gdzie można nasz pojazd oddać do kasacji. Od siebie chcę polecić świetne miejsce https://kasacja-warszawa.pl/ które właśnie takie usługi świadczy.

    OdpowiedzUsuń