piątek, 8 marca 2013

VW GOLF PLUS

Na początek coś dla szukających samochodu rodzinnego. Przedstawię kilka propozycji na używane minivany. Samochody nie za duże ale większe niż zwyczajny kompakt.

VW GOLF PLUS
Samochód nie jest bardzo popularny w naszym kraju, ale w europie jest chętnie kupowanym minivanem. Golfa Plus charakteryzuje wysoka trwałość i bardzo mała awaryjność. Auto jest trochę większe od zwykłego Golfa i z pewnością bardziej przestronne. W środku jest sporo miejsca, lecz Golf Plus jest nieco mniejszy od podobnych modeli innych producentów. Volkswagen posiada także duży wachlarz jednostek napędowych. Do wyboru mamy benzynowe 1.4(80 km-170 km) 1.6(102 km) , 2.0(150 km), a także diesle 1.9 TDI (90 km - 105 km) , 2.0 TDI (140 km). Słabsze silniki benzynowe słabo dają sobie radę z samochodem o takiej masie (ok. 1400 kg), więc mocne diesle będą lepsze dla kogoś, kto nie lubi spokojnej jazdy po mieście. Samochód ze względu na swoją trwałość dobrze trzyma wartość, tak więc używany Golf Plus może kosztować więcej od konkurencji.

6 komentarzy:

  1. Faktycznie auto mało popularne w Polsce, a co za tym idzie ciężko znaleźć fajny egzemplarz. Musiałem szukać w Niemczech, bo zamarzył mi się "plus", ale zakupu absolutnie nie żałuję, bo sprawdza się kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Plus jest brzydszy od zwykłego golfika , światła tylne masakra. Miałem możliwość jazdy Plusem Cross. Ładniejszy z zewnątrz , wyższy , fajnie się siedzi. Ale wole standardowe wersje Golfa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że mało popularny w Polsce to wygląda na ciekawy i godny zainteresowania samochód

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to oczywiście w pełni takie auto by wystarczyło i w sumie ja również lubię kiedy mój samochód jest właśnie sprawny. Całkiem niedawno był on w serwisie https://autokorbas.pl/ i teraz wszystko działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usługi demontażu pojazdów są niezwykle pomocne, gdy masz nieużywany samochód, który tylko zajmuje miejsce na Twoim podwórku. Na stronie https://zlomujemy24h.pl/ znajdziesz firmę specjalizującą się w demontażu pojazdów. Skorzystaj z linku i zaufaj profesjonalistom, którzy zadbać o demontaż Twojego pojazdu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako kierowca ciężarówki, często jestem na drodze i wiem, jak ważna jest szybka i skuteczna pomoc drogowa. https://jarex24.pl/ to firma, której usługi wielokrotnie okazały się być niezawodne. Bez względu na porę dnia czy warunki pogodowe, zawsze mogłem liczyć na ich pomoc. Profesjonalizm, efektywność oraz uczciwe ceny to cechy, które wyróżniają ich na tle innych firm. Polecam ich każdemu kierowcy, który ceni sobie spokój ducha w podróży.

    OdpowiedzUsuń