piątek, 15 marca 2013

MAZDA 5

MAZDA 5



Mazda 5 to mało awaryjny samochód idealny dla dużej rodziny. Występuje w odmianie 5 i 7 osobowej. W środku jest dużo przestrzeni, a wsiadanie ułatwiają przesuwane drzwi. Bagażnik mazdy w wersji 7-osobowej ma jedynie 112 litrów, zaś w 5-osobowej 426 litrów. W tym aucie nie znajdziemy zbyt wielu wersji silnikowych. Dostępne są benzynowe 1.8 i 2.0, a także diesel o pojemności 1998m3. Silniki benzynowe palą średnio 7.9 litra/100km, a diesle 6.1 litra/100km. Mazda nie należy do minivanów, jest jednym z większych aut w swojej klasie.

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ta Mazda to "kawał auta";) Niemniej jednak przy swoich gabarytach jest to samochód zwrotny i nawet całkiem szybki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Mazdę nie można powiedzieć niczego złego

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam mazdę i używam specjalnych kosmetyków aby autko było zadbane. To bardzo wazne wtedy karoseria dłużej wygląda jak nowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tego samochodu nigdy nie miałam okazji mieć, ale muszę przyznać, że jak najbardziej jest ono dość ciekawe. Ja także całkiem niedawno czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/zlomowanie-samochodu-jak-przebiegaja-formalnosci/ jak wygląda kwestia złomowania samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre i sprawdzone auto, jakim jest Mazda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złomowanie pojazdów może być skomplikowane, ale https://zlomujemy24h.pl/ to firma, która zna się na rzeczy. Ich profesjonalne podejście, rzetelność i konkurencyjne ceny sprawiają, że warto skorzystać z ich usług. Zaufałem im przy złomowaniu swojego starego auta i nie zawiodłem się.

    OdpowiedzUsuń